Login

Register

Login

Register

Kargo ve Teslimat

Siparişiniz firmamızın anlaşmalı olduğu kargo şirketi ile tarafınıza ulaştırılacaktır. Sipariş tutarına kargo bedeli dahil edilmemiştir. Sitemizde gördüğünüz fiyatların tamamında kargo hariçtir. Kargo bedeli ürün tesliminde kargo görevlisine yapılacaktır

Ürün Eline Ne Zaman Ulaşacak?

Ödeme bilgilerinizin teyit edilmesinin ardından siparişiniz hazırlanıp belirttiğiniz adrese ulaştırılacaktır.

İptal/İade ve Değişim Şartları

Ürün değişimi, iadesi veya teslim adresinin yanlış/siparişin verilmesi durumlarında oluşacak kargo masrafları müşteriye aittir. Tarafımızca hata olması halinde masraflar karşılanacaktır.

Ürünlerimiz ile ilgili hatalı kullanımdan kaynaklı durumlarda iade/iptal/değişim mümkün değildir. Açılan/kullanılan ürünlerde değişim/iade sağlanmamaktadır.

Teslimatın gecikmesi veya benzeri gibi durumlarında bizimle [email protected] e-posta adresimiz ya da +90 536 559 94 60 numaralı telefondan irtibata geçebilirsiniz. Görüşmelerinizde ve yazışmalarda mutlaka sipariş numaranızı belirtiniz. Sipariş numaranız hesabınızda ki Siparişlerim menüsünde yer almaktadır.

Temin Süreleri ve Diğer Şartlar

  • Temin süresi; vermiş olduğunuz siparişlerin tedarik edilip kargoya verilmesine kadar geçen süredir. Kargoya verildikten sonra ki süre temin süresi içerisinde değildir. Firmamızın temin süresi en geç 2 iş günüdür. Genellikle iş günleri/mesai saatlerinde verilen siparişler aynı gün veya en geç bir sonraki iş günü kargolanmaktadır.
  • Her gün saat 16:30’a kadar verdiğiniz siparişler stok durumu müsaitse aynı gün değilse, 1-3 iş günü içerisinde, siparişinizi oluştururken seçmiş olduğunuz kargo şirketine teslim edilir. (Havale siparişlerinde ödeme onaylandıktan sonra geçerlidir.) Resmi tatillerde verilen siparişler, tatil gününden sonraki ilk iş gününde hazırlanmaya başlar.
  • Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz durumunda +90 536 559 94 60 numaralı telefon ya da [email protected] adresinden bize ulaşabilirsiniz!

Kargonuzu teslim alırken hasarsız aldığınızdan emin olmalısınız. Teslim aldıktan sonra kargo şirketinin sorumluluğu kalktığından lütfen ürünle ilgili bir problem olduğunu gördüğünüzde kargo firmasına tutanak hazırlatınız ve kargoyu teslim almayınız.

0

Ana Menü

Sohbet Başlat!
Whatsapp hattımız ile yardımcı olalım...
Merhaba! Bana Yardımcı Olabilir misiniz?